رستوران

بهترین رستوران های آستانه اشرفیه | شهری سرسبز در خطه گیلان ۱۴۰۳

در شهر زیبای آستانه اشرفیه که طبیعت به طرز شگفت انگیزی خودنمایی می کند و بوی گیاهان تازه و مزارع برنج مشامتان را پر می کند، حتما اشتهایتان باز می شود و هوس غذاهای ترش و شیرینی های شمالی خواهید کرد. در اینجا شکم شما غر می زند و چشمان شما به دنبال مکانی دنج و تمیز برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه می گردند.

بنابراین این مقاله را به گردشگری اتاق اختصاص می دهیم تا بهترین ها را ارائه دهیم رستوران های آستانه اشرفیه، تا بتوانید غذای مورد علاقه خود را بدون سردرگمی و اتلاف وقت بخورید. تا آخر با ما باشید.

رستوران سنتی دلفین

رستوران سنتی دلفین ظرفیت بالایی دارد.

رستوران سنتی دلفین مکانی دنج و آرام برای سرو غذاهای ایرانی و محلی در آستانه اشرفیه است. با ورود به رستوران با فضای زیبا و برخورد خوب پرسنل مواجه می شوید و این باعث می شود غذاهای لذیذی که سفارش داده اید دلپذیرتر و لذیذتر شوند.

در رستوران سنتی دلفین همه غذاها با کیفیت هستند اما به گفته مشتریان کباب کوبیده آن بی نظیر است و طعم آن تا مدت ها در دندان می ماند. در این رستوران می توانید قلیان هم سفارش دهید. فضای کافی در جلوی مجموعه برای پارک خودروهایتان وجود دارد، بنابراین در هنگام بازدید نگران پیدا کردن جای پارک نخواهید بود.

آدرس رستوران سنتی دلفین: گیلان، آستانه اشرفیه، مسجد آقا سید حسن، جاده کیاشهر

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۳:۳۰

شماره تلفن: ۰۹۱۱ ۹۴۳ ۵۴۱۲

حدود قیمت: متوسط ​​به بالا

 

رستوران سنتی باغچه سرا

رستوران سنتی باغچه سرا
رستوران سنتی باغچه سرا از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهم واقع شده است.

یکی از جذاب ترین رستوران های آستانه اشرفیه رستوران باغچه سرا است. چیزی که این رستوران را جذاب می کند، وسایل سنتی است که در اطراف آن قرار داده شده است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند پشت میز و صندلی‌های چوبی راحت که در وسط رستوران قرار داده شده، بنشینند و غذا سرو کنند.

فضای داخلی رستوران قدیمی و مطابق با دکوراسیون سنتی آن است، اما نمای بیرونی مجموعه پس از بازسازی زیباتر شده است. اما چیزی که باعث شهرت رستوران باغچه سرا شد کیفیت غذاهای آن است. فضای کافی برای پارک جلوی رستوران وجود دارد.

به گفته مشتریان سرعت پرسنل در تهیه سفارشات بالاست و غذا از بهترین و تازه ترین محصولات تهیه می شود. قیمت غذاها نسبت به خدماتی که می گیرید بسیار مقرون به صرفه است و اگر به رستوران باغچه سرا سر زدید حتما کباب کوبیده و ترشی آن را امتحان کنید.

نشانی رستوران سنتی باغچه سرا: استان گیلان، میدان جمهوری، آستانه اشرفیه

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۳:۳۰

شماره تلفن:۰۱۳۴۲۱۲۵۰۵۰

حدود قیمت: نسبتا گران است

 

رستوران لوکس آنا; یکی از بهترین رستوران های آستانه اشرفیه

رستوران مجلل آنا
غذاهای تهیه شده در رستوران مجلل آنا از کیفیت خوبی برخوردار بوده و سطح بهداشت رستوران در سطح بالایی قرار دارد.

رستوران لاکچری آنا همانطور که از نامش پیداست یکی از شیک ترین رستوران های آستانه اشرفیه است. از منوی متنوع این مجموعه می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آنها لذت ببرید.

علاوه بر کیفیت بالای غذا، تمیزی محیط، خدمات عالی و رفتار خوب پرسنل نیز توجه گردشگران را به خود جلب می کند. فضای کافی برای پارک خودرو در مقابل رستوران وجود دارد و مردم نگران مکان پارک خودرو خود نخواهند بود. فراموش نکنید که روزهای پنجشنبه و جمعه در رستوران مجلل آنا موسیقی زنده اجرا می شود.

آدرس رستوران فانتزی آنا: استان گیلان، آستانه اشرفیه، امامزاده جلال الدین شرف

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۳:۰۰

شماره تلفن: ۰۱۳۴۲۱۳۰۵۰۵

حدود قیمت: گران

 

رستوران فرزاد

رستوران فرزاد
کیفیت سیخ های رستوران فرزاد در حد و اندازه است و می توانید از طعم بی نظیر کباب ها لذت ببرید.

رستوران فرزاد که در بین مردم آستانه اشرفیه به گریل فرزاد نیز معروف است، یکی از بهترین رستوران های این منطقه از دیار گیلان است. رستوران فرزاد غذای باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند و به شما کمک می کند تا سفری اقتصادی داشته باشید.

با اینکه محیط داخل رستوران تزیین خاصی ندارد اما طعم لذیذ سیخ ها خاطره این سفر و رستوران فرزاد را تا مدت ها برای شما زنده نگه می دارد.

آدرس رستوران فرزاد: استان گیلان، آستانه اشرفیه، بلوار مطهری

زمان کاری: تمام روزهای هفته به جز جمعه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۰۰:۰۰٫

شماره تلفن: ۰۹۱۱۳۴۴۱۷۵۷

حدود قیمت: میانگین

برای اجاره روزانه خانه و آپارتمان در آستانه اشرفیه می توانید از سایت روم کمک بگیرید.

 

فست فود تبریز

فست فود تبریز
شعار فست فود تبریز این است: کیفیت تصادفی نیست، امتحان کنید!

شاید در سفر به آستان اشرفیه از خوردن کباب، خورش و غذاهای محلی خسته شده باشید، اینجاست که فست فود تبریزی که به پیتزای تبریز هم معروف است به سراغتان می آید. در اینجا می توانید از غذاهایی مانند پیتزا، مرغ کنتاکی و همبرگر و غیره لذت ببرید. با طعمی بی نظیر فضای داخلی رستوران دارای محیطی زیبا و دلنشین است که در طول صرف غذا اشتهای شما را به کرات افزایش می دهد.

آدرس فست فود در تبریز: استان گیلان، آستانه اشرفیه، بلوار دکتر معین، نبش میدان جمهوری

زمان کاری: ۲۴ ساعت شبانه روز کار می کند.

شماره تلفن: ۰۱۳-۴۲۱۳۵۶۳۱

حدود قیمت: متوسط ​​به بالا

آستانه اشرفیه یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که شما را به خوردن غذاهای محلی این منطقه دعوت می کند. رستوران های زیادی در این شهر جذاب شمالی برای پذیرایی از گردشگران وجود دارد، اما با مطالعه این مقاله می توانید بهترین رستوران های آستانه اشرفیه را انتخاب کنید و سفری فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

در سفر به آستانه اشرفیه نگران محل اقامت خود نباشید زیرا اقامتگاه های کابین با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شماست. برای اجاره آپارتمان یا ویلا تنها کافیست وارد سایت اتاق شوید و پس از مشاهده عکس ها و جزئیات، یکی از آنها را با توجه به نیاز و بودجه خود به صورت آنلاین رزرو کنید.

سوالات متداول رستوران های آستانه اشرفیه

بهترین رستوران های آستانه اشرفیه کدامند؟

رستوران های سنتی دلفین، باغ سرا، مجلل آنا، فرزاد و فست فود تبریز

بهترین فست فود آستانه اشرفیه کدام است؟

فست فود تبریز یا پیتزای تبریز

بهترین باربیکیو آستانه اشرفیه کجاست؟

رستوران البرز یکی از بهترین کبابی ها و رستوران های آستانه اشرفیه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا