رستوران

بهترین رستوران های پلور | لذت صرف غذا با چشم‌انداز دماوند ۱۴۰۳

اگر نام روستای پلور را در گوگل جستجو کنید عکس هایی را مشاهده می کنید که مطمئنا دل شما را تسخیر می کند و طبیعت زیبای این عکس ها از یک اوقات خوب و سالم برای شما خبر می دهد. اگر از دوستداران طبیعت گردی هستید باید بدانید که هوای سالم شما را گرسنه می کند و روستای پولور یکی از جاهایی است که از اشتهای عجیب خود شگفت زده خواهید شد. به همین دلیل بهتر است این انواع را انتخاب کنید رستوران پلور برو، غذای باکیفیت دارند و لذت غذا خوردن در هوای تازه را دوچندان می کنند.

در این مطلب می خواهیم به معرفی ۵ تا از بهترین رستوران های پلور بپردازیم که همگی در کنار جاده هراز قرار دارند. این رستوران ها با وجود اینکه در کنار جاده قرار دارند، منظره زیبایی از کوه ها و دشت ها دارند که در مجلل ترین رستوران های پایتخت نمی توان آن را پیدا کرد.

 

رستوران روگلی

رستوران روگلی نیز مانند اکثر رستوران های پلور، غذاهای سنتی ایرانی را ارائه می دهد. – عکاس: فرشید علی محمدیان

رستوران روگلی یکی از معروف ترین رستوران های جاده هراز و روستای پلور است که ۲ شعبه در این روستا دارد. البته در این قسمت به معرفی شعبه ۱ این رستوران می پردازیم که شهرت بیشتری دارد. بسیاری از مسافران همیشگی شعبه یک جاده هراز، رستوران روگلی را محل اقامت خود کرده اند و بعید است در مسیر شمال در این رستوران توقف نکنند و دلی ماتم بگیرند.

رستوران روگلی نیز مانند اکثر رستوران های پلور، غذاهای سنتی ایرانی شامل کوبیده، مرغ کبابی، جوانه باقلا ماهیچه دار و … را ارائه می دهد و برای صبحانه می توانید از یک املت و نیمرو با نان تازه پذیرایی کنید. نان ها در خود رستوران پخته می شوند و لذت خوردن نان گرم با صبحانه ایرانی و تماشای منظره دماوند وصف ناپذیر است. راستی اگر به این رستوران رفتید امتحان مرغ فسنجانی آن را فراموش نکنید که مورد تمجید بسیاری از مشتریان روگلی است.

آدرس رستوران روگلی پلور: مازندران، آمل، لاریجان، روستای پلور، زیر ورودی جاده لار، ضلع شمالی تهران

تلفن: ۰۱۱۴۳۳۴۲۴۱۹

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۵ تا ۱۲:۳۰، چهارشنبه تا ۲ بامداد

برای اجاره اقامتگاه در نزدیکی بهترین رستوران های پلور و دسترسی بهتر به آنها می توانید وارد صفحه اجاره روزانه آپارتمان، ویلا و خانه در پلور شوید.

 

رستوران پلور

رستوران پلور
رستوران پلور یکی از قدیمی ترین رستوران های پلور و جاده هراز است. – عکاس: مصطفی عرفانی

رستوران پلور یکی از شیک ترین و مجلل ترین رستوران های پلور است که اگر مواظب جاده باشید حتما نمای رومی این رستوران قبل از دو راهی دشت لار توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در این رستوران دو طبقه نیز مانند اکثر رستوران ها غذاهای سنتی ایرانی مانند خورشت، کباب کبابی، مرغ کبابی با ادویه محلی (زیتون پرورشی، ماست محلی، سیر ترشی و …) سرو می شود.

رستوران پلور یکی از قدیمی ترین رستوران های جاده هراز است و بنا به گفته مدیریت مجموعه قدمت آن به سال ۱۳۴۲ برمی گردد. در این رستوران می توانید منظره خوبی از پل زیبای لار (پل سنگی رضا شاهی) و کوه دماوند داشته باشید.

آدرس رستوران پلور: مازندران، آمل، لاریجان، کیلومتر ۷۰ جاده خراز تهران به آمل، ۲۰۰ متر قبل از چهارراه لار

تلفن: ۰۱۱۴۳۳۴۲۴۱۳

ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب

 

رستوران پلور پاسارگاد

رستوران پلور پاسارگاد یکی از ارزان ترین رستوران های پلور
به گفته گردشگران، قیمت این رستوران از رستوران های اطراف کمتر است. – عکاس: علی ایرانی

رستوران پاسارگاد یکی از رستوران های پلور است که کمی با این روستا فاصله دارد و برای رسیدن به آن (از سمت تهران) باید از روستای پلور و خروجی روستای لاسم عبور کنید. این رستوران بیشتر انواع غذاهای سنتی ایرانی را نیز ارائه می دهد و اگر فراموش کردید در پلور توقف کنید، نگران نباشید. زیرا غذاهای این رستوران مانند اکثر رستوران های پلور از کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین طبق گفته مسافران، غذای این رستوران ارزان تر از رستوران های اطراف است.

آدرس رستوران پلور پاسارگاد: مازندران، عامل، لاریجان، جاده هراز، بعد از روستای پلور و خروجی هراز – لاسم.

ساعت کاری: ۲۴ ساعت

 

رستوران آدم و حوا

رستوران آدام و اوا پلور
این رستوران در ابتدای پلور واقع شده است. – عکاس: حمیدرضا اسلامی

رستوران آدم و حوا یکی از باکیفیت ترین رستوران های پلور است که به نان های مستطیلی خوش طعم معروف است. این رستوران در همان ابتدای پلور قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از تونل امامزاده هاشم عبور کنید. تنوع غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران های منطقه پلور بیشتر است و در کنار غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای دریایی و دسرهای مدرن مانند چیزکیک، ترافل و … را در بر می گیرد. همچنین می توانید در این رستوران صبحانه ایرانی را با نان تازه میل کنید.

رستوران آدم و هوا دارای دکوراسیونی مدرن و شیک است و اگر به دنبال غذا در فضایی مدرن هستید، در مسیر آمل و لاریجان بازدید از این رستوران را فراموش نکنید.

آدرس رستوران آدم و حوا پلور: مازندران، عامل، لاریجان، جاده خراز، ابتدای روستای پلور

تلفن: ۰۹۱۲۸۸۹۹۴۷۱

ساعت کاری: ۲۴ ساعت

برای اقامت در پلور و دیگر مناطق تعطیلات در شمال، می توانید به صفحه اجاره کلبه شمالی رفته و محل اقامت دلخواه خود را رزرو کنید.

 

رستوران کاردیچال

رستوران کاردینال پلور
این رستوران به مشتریان خود این امکان را داده است که در آلاچیق غذا بخورند و از هوای پاک و منظره دماوند لذت ببرند. – عکاس: جلیل پورهاشمی

کاردیچال یا رستوران قدس سابق یکی از قدیمی ترین رستوران های جاده پلور و هراز است که انتخاب اول بسیاری از مسافران گرسنه این جاده محسوب می شود. این رستوران فضایی مدرن و شیک دارد و مانند بسیاری از رستوران های منطقه پلور صبحانه و کباب ایرانی را با نان خود سرو می کند.

در این رستوران می توانید از انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند خورش، کباب و غذاهای دریایی لذت ببرید. صبحانه کردیچال شامل املت، نیمرو، سوسیس تخم مرغی، لوبیا، عدس، سوسیس محلی و غیره است. این رستوران به مشتریان خود این امکان را داده است که در آلاچیق غذا بخورند و از هوای پاک و منظره دماوند لذت ببرند.

آدرس رستوران کاردیچال پلور: مازندران، عامل، لاریجان، جاده خراز، ۲ راه به جاده لار

تلفن: ۰۱۱۴۳۳۴۲۲۴۱

ساعت کاری: از ساعت ۵:۳۰ الی ۱۲:۰۰

در این مطلب ۵ تا از بهترین رستوران های پلور را برای شما آورده ایم، رستوران های باکیفیت که همگی در حاشیه جاده هراز قرار دارند و مقصد شما چه پلور باشد و چه آمل، می توانید از صرف غذا در آنها لذت ببرید. پلور مانند بسیاری از مناطق شمال در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات بسیار شلوغ می شود و اگر می خواهید در این روزها از بی خانمان ها دوری کنید، بهتر است به وب سایت اتاق مراجعه کنید و در این منطقه ویلا یا آپارتمان اجاره کنید.

سوالات متداول در مورد رستوران پلور

بهترین رستوران های پلور کدامند؟

رستوران روگلی، رستوران آدم و حوا، رستوران کاردیچال، رستوران پلور

رستوران روگلی کجاست؟

مازندران، آمل، لاریجان، روستای پلور، زیر ورودی جاده لار در ضلع شمالی تهران

رستوران پلور کجاست؟

مازندران آمل لاریجان کیلومتر ۷۰ جاده خراز تهران به آمل ۲۰۰ متر قبل از تقاطع جاده لار

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا