رستوران

بهترین رستوران های بابل | شهری سرسبز با قدمتی تاریخی ۱۴۰۳

در بابل که یکی از قدیمی ترین شهرهای شمال کشور است زیبایی تا جایی که چشم کار می کند رشد کرده است و سالانه مسافران زیادی برای دیدن این همه زیبایی به آنجا می روند. بنابراین طبیعی است که رستوران های زیادی در چنین فضای سرسبزی برای آسایش مسافران ایجاد شود. اما چه کسی بهترین است و چه کسی غذای با کیفیت ارائه می دهد، جای بحث زیادی وجود ندارد!

به همین منظور در این مطلب از مجله مسافرتی اتخاک، برای گشت و گذار در شکم پر جنب و جوش به میانا بروید. رستوران های بابلی ما لیستی از بهترین ها را برای شما بررسی و انتخاب کرده ایم. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

رستوران حوریا

رستوران حوریا یکی از قدیمی ترین رستوران های بابل است که فضایی ساده و شیک دارد. عکاس: علی موفی

در شهر زیبایی مثل بابل، رستوران های زیادی وجود دارد که غذاهای ایرانی و محلی ارائه می دهند، اما یکی از بهترین ها رستوران حوریا است. دلیل محبوبیت رستوران حوریا کیفیت بالای غذا، طعم بی نظیر و قیمت مناسب غذاهاست. طعم غذاهای این مجموعه به قدری لذیذ و لذیذ است که هیچکس نمی تواند به راحتی بهترین آنها را ارائه دهد اما اگر به این رستوران سر زدید حتما مرغ شکم پر آن را امتحان کنید.

حوریا یکی از آن رستوران های همیشه شلوغ بابل است. حتی گردشگرانی که آخر هفته ها برای ناهار یا شام از این مجموعه دیدن می کنند ممکن است کمی کند باشند.

آدرس رستوران حوریا: مازندران، بابل، خیابان شریعتی

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۳۰ و از ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

شماره تلفن: ۰۱۱-۳۲۳۳۸۴۲۷

حدود قیمت: میانگین

 

 

رستوران برگریسان

رستوران برگریسان
رستوران برگریسان از ساعت ۶ صبح باز است و سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. عکاس: سینا اسماعیلی

اگر به بابل سفر می کنید و می خواهید صبحانه، ناهار یا شام را در مکانی دنج و امن میل کنید، رستوران برگریزان قطعا بهترین انتخاب است.

در رستوران برگریزان که شامل انواع فست فودها و غذاهای ایتالیایی می باشد می توانید انواع غذاهای ایرانی، محلی و خارجی را در محیطی سنتی و شیک میل کنید. ضمن اینکه لذت یک صبحانه انگلیسی در هوای مطبوع بابل آرزویی است که در رستوران برگریسان برآورده نمی شود. البته در این رستوران علاوه بر منوی صبحانه انگلیسی و ترکی، نیمرو، املت و سوسیس تخم مرغی نیز سرو می شود.

منوی قهوه رستوران دارای انواع نوشیدنی های سرد و گرم است و شما می توانید هر نوع قهوه ای را به آب میوه های طبیعی سفارش دهید. ناگفته نماند که کیفیت، کمیت غذا و خدمات پرسنل با قیمتی که برای هر وعده غذایی می پردازید برابری می کند که باعث می شود اکثر مشتریان راضی از رستوران برگریسان خارج شوند.

آدرس رستوران برگریسان: مازندران، بابل، خیابان شریعتی، جنب شیرینی سرا

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب شنبه ها تعطیل است.

شماره تلفن: ۳۲۳۲۴۳۱۶-۰۱۱

حدود قیمت: نسبتا گران است

 

کافه رستوران گرانسا

کافه رستوران گرانسا
رستوران گرانسا هم غذاهای سنتی و هم غذاهای خارجی ارائه می دهد!

در رستوران گرانسا، هر چه دوست دارید، می توانید انواع سیخ، غذاهای فرنگی مانند پیتزا، همبرگر، استیک، پاستا و … پیدا کنید. با بهترین کیفیت و طعم اما آنچه این مجموعه را از سایر رستوران های بابل متمایز می کند دسرها و شیرینی های بسیار خوش طعمی است که با تزیینات خاص و نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود.

رستوران گرانسا با منوی ویژه و انواع تنقلات ایرانی و خارجی پذیرای شما در وعده صبحانه است. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا و جذاب است و مهمانان در حین کار می توانند آشپزخانه و کارکنان را ببینند و به این ترتیب بهداشت رستوران و کیفیت غذا را به یاد بیاورند.

آدرس رستوران کافه گرنسا: مازندران، بابل، کمربندی شرقی، جنب مبلمان مرکزی

شماره تلفن: ۰۹۱۰۱۰۰۰۴۹۲

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰

حدود قیمت: گران

 

رستوران مرغ اکبر

رستوران مرغ اکبر
در منوی رستوران این غذا به عنوان کباب مرغ مخصوص ارائه می شود اما همه آن را با نام اکبرجوجه می شناسند.

اکبر جوجا یکی از رستوران هایی است که شعبه های زیادی در کشور دارد، بنابراین بدیهی است که از این نام تجاری سوء استفاده می شود و شعبه های غیر اصیل وجود دارد. اما اگر به دنبال یکی از شعبه های اصلی این برند خوش نام هستید، رستوران اکبر جوجه بابل را به شما معرفی می کنیم.

در اینجا می توانید از غذاهای لذیذ اکبر جوجه با طعم و کیفیت واقعی آن لذت ببرید و از این غذای محلی شمالی که شامل مرغ سوخاری خوشمزه با سس انار و برنج ایرانی است لذت ببرید. البته در شهر بابل به دلیل محبوبیت این غذا در بین گردشگران و اهالی، سه شعبه اصلی این رستوران تاسیس شده است. لازم به ذکر است برای تشخیص رسمی بودن رستوران جوجه اکبر می توانید آدرس شعب آن را در سایت جوجه اکبر مشاهده کنید و یا لوگوی مخصوص رستوران مرغ اکبر را که عکس مرحوم کولبادی نژاد درج شده است بررسی کنید.

آدرس شعبه رستوران جوجه اکبر:

شعبه یک: مازندران، بابل، جاده بابل به قائم شهر، کیلومتر ۳، جنب مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی بابل

شعبه دوم: مازندران بابل جاده بابل به قائمشهر کیلومتر ۲ جنب میدان بازار بابل

شعبه سوم: مازندران، بابل، کمربندی غربی، بعد از خشن‌ترین چهارراه، نبش کوچه توحید ۲۵

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ الی ۲۳:۳۰٫

شماره تماس شعبه ۱: ۰۱۱-۳۲۲۶۲۲۹۶

شماره تماس شعبه ۲: ۰۱۱-۳۲۲۵۰۰۲۰

شماره تماس شعبه ۳: ۰۱۱-۳۲۳۳۱۷۴۳

حدود قیمت: میانگین

 

رستوران کی اف سی بابل

رستوران کی اف سی بابل
این رستوران تمام غذاهایی که از یک فست فود انتظار دارید را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهد.

KFC Babel یکی از معروف ترین برندهای مرغ سوخاری در جهان است. تفاوت مرغ سوخاری این برند با سایر مرغ سوخاری کنتاکی، چاشنی های به کار رفته در آن است و همین موضوع آن را متمایز می کند. اما این بار رستورانی به نام کی اف سی در شهر بابل افتتاح شده است که جدا از پخت مرغ سوخاری خاص، استعداد خاصی در تهیه انواع فست فودها مانند پیتزا، همبرگر و انواع سالاد دارد.

این رستوران دو طبقه فضایی ساده و مدرن دارد و در تعطیلات و آخر هفته ها تبدیل به رستورانی پر جنب و جوش می شود.

آدرس رستوران کی اف سی بابل: مازندران، بابل، خیابان شریعتی

شماره تلفن: ۳۲۳۶۰۳۴۰-۰۱۱

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب

حدود قیمت: میانگین

 

رستوران های زنجیره ای رضایی

رستوران های زنجیره ای رضایی
رستوران رضایی انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع چلوکباب، جوجه کباب، شیشلیک، فیله و … را سرو می کند.

یکی از شعبه های رستوران رضایی مشهد در شهر بابل تاسیس شد و با همان کیفیت و غذاهای لذیذ از گردشگران پذیرایی می کند. انواع غذاهای ایرانی در این مجموعه سرو می شود، اما در بین این همه غذاهای رنگارنگ، شیشلیک و چلو مصلی از همه معروفتر است.

آدرس رستوران زنجیره ای رضایی: مازندران، بابل، کمربند اول غربی

شماره تلفن: ۳۲۳۶۳۰۴۰-۰۱۱

حدود قیمت: عزیزم

 

رستوران ایتالیایی Mato

رستوران ایتالیایی Mato
رستوران ایتالیایی ماتو یکی از رستوران های خوب و معروف بابل است که بهترین پیتزاها را ارائه می دهد.

اگر به بابل سفر می کنید و غذای فارنگی می خواهید، حتما به رستوران ایتالیایی ماتو سر بزنید. پیتزا و نان این رستوران حرف نمی زند و همین باعث می شود رستوران ایتالیایی ماتو به عنوان یک گروه خوب در بین مردم بابل شناخته شود. غذاهای این مجموعه از تازه ترین و بهترین مواد اولیه تهیه شده و طعمی منحصر به فرد دارد. بنابراین قیمت بالای آن دور از ذهن نیست و ارزشش را دارد.

آدرس رستوران ایتالیایی ماتو: مازندران، بابل، خیابان شریعتی، روبروی شیرین سرای بابل

شماره تلفن: ۰۱۱ ۳۵۲۷ ۸۴۰۸

زمان کاری: از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۶:۳۰ و از ۱۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰، پنجشنبه و جمعه رستوران از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ باز است.

حدود قیمت: گران

 

کافه رستوران صدر اعظم

کافه رستوران صدر اعظم
در این رستوران غذا در ظروف دوش بزرگ سرو می شود تا جذابیت بیشتری داشته باشد و فضای کافی برای جداسازی برنج و مخلفات داشته باشد.

یکی از بهترین رستوران های بابل در مکان تاریخی معروف به خانه تاریخی آقاجان نسب واقع شده است. این رستوران که به کافه رستوران صدر اعظم معروف است، دکوراسیونی سنتی و خاص دارد که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند و انگار او را به دوران قاجار می برد. البته نمی توان از فضای زیبای باغ رستوران چشم پوشی کرد.

این مجموعه دارای دو فضای سرپوشیده و بیرونی می باشد که به دلیل هوای بارانی بابل، میز و صندلی ها در قسمت بیرونی زیر چتر قرار می گیرند و طرفداران نیمکت های چوبی نزدیک حیاط روز به روز بیشتر می شوند.

این رستوران صبحانه، ناهار و شام را با انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کند. قسمت کافه رستوران با منوی متنوعی از نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی ها و دسرها شما را از خستگی یک تور شلوغ در شهری زیبا مانند بابل رها می کند.

نشانی کافه رستوران صدر اعظم: مازندران، بابل، خیابان مدرس

شماره تلفن: ۰۱۱-۳۲۲۰۵۵۷۴

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب

حدود قیمت: نسبتا گران است

در این مطلب بهترین رستوران های بابل را به شما معرفی کرده ایم تا در طول سفر دچار سردرگمی نشوید و در بهترین و دنج ترین مکان ها از غذاهای لذیذ لذت ببرید. اما برای سفر به شهری زیبا مانند بابل، یافتن یک رستوران خوب کافی نیست، زیرا باید محل اقامت خود را نیز به خاطر بسپارید.

برای آسودگی خاطر در مورد اسکان نیز توصیه می کنیم قبل از سفر به سایت اتاق مراجعه کنید و بهترین اقامتگاه را با توجه به نیاز و بودجه خود با کمترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت آنلاین اجاره کنید. چمبر بهترین بستر برای اجاره ویلا و آپارتمان است.

سوالات متداول

بهترین رستوران های بابل کدامند؟

رستوران های صدر اعظم، گرانسا، حوریه، اکبر چوجه، برگریزان، رضایی

رستوران های سنتی بابل کدامند؟

کافه رستوران صدر اعظم و رستوران برگریزان

کدام رستوران صبحانه سرو می کند؟

رستوران های گرانسا، برگریزان و صدر اعظم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا