رستوران

معرفی بهترین رستوران های سنگر ۱۴۰۳

شهر سنقر، نگینی در قلب استان گیلان، با آب و هوای معتدل و مطبوع، میزبان رستوران هایی است که طعم واقعی غذاهای شمالی را به مهمانانش عرضه می کند. هر کدام از این رستوران‌ها فصل جدیدی در کتاب طعم‌ها باز می‌کنند و هر کدام از غذاهایشان حکایتی از مهمان‌نوازی گیلانی‌ها دارد. در سنگر، ​​هر رستوران با منوی متنوعی از غذاهای سنتی و ایرانی، انتخابی برای هر سلیقه ای ارائه می دهد. از غذاهای محلی گرفته تا غذاهای گیاهی و دریایی، هر آنچه را که بخواهید در این شهر کوچک اما جذاب پیدا خواهید کرد. سنگر با معماری سنتی و مدرن رستورانی خود نه تنها غذاهای لذیذ را به ارمغان می آورد، بلکه تجربه ای فراموش نشدنی از نشستن در کنار خانواده و دوستان را نیز به ارمغان می آورد.

بیایید به سنگر سفر کنیم، جایی که هر گوشه آن داستانی دارد و هر رستورانی حاوی بخشی از فرهنگ غنی منطقه است. این شهر با ترکیب طبیعت بکر و غذاهای لذیذ در انتظار شماست. اگر می خواهید به گیلان و شهر زیبای سنگر بروید تا پایان این مقاله مجلسی با ما همراه باشید زیرا می خواهیم بهترین ها را در اختیار شما قرار دهیم. 

 

کافه رستوران صفا

برای خوردن غذاهای محلی در فضای باز به کافه رستوران صفا مراجعه کنید – عکاس: دانیال اسماعیلی

اگر در سفر به سنگر هوس خوردن غذاهای خوشمزه شمالی در محیطی تمیز و مدرن را دارید، کافه رستوران صفا را پیشنهاد می کنیم. این رستوران منوی بسیار متنوعی دارد و انواع غذاهای ایرانی، انواع کباب، انواع نوشیدنی و … را با کیفیت بالا و قیمت های عالی ارائه می دهد. جدا از غذاهای لذیذ، محیط شیک و دلنشین این رستوران در کنار معماری و دکوراسیون جذاب آن تاثیر بسزایی در محبوبیت کافه رستوران صفا دارد.

آدرس کافه رستوران صفا: گیلان سنگر بلوار خرداد نبش کوچه دانا

ساعات کاری قهوه رستوران صفا: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب.

شماره تماس کافه رستوران صفا: ۰۹۱۱۹۲۹۵۴۴۹

رستوران جاوید

رستوران جاوید
رستوران جاوید یکی از مقاصد خوب برای غذاهای لذیذ گیلانی است. عکاس: مهدی جاوید

رستوران جاوید یکی از معروف ترین رستوران های سنگر است که در انتهای بلوار امام رضا واقع شده است. این رستوران فضای داخلی بسیار زیبا و مدرنی دارد. این رستوران جدا از فضای داخلی، آلاچیق هایی را نیز در فضایی باز با چشم اندازی سرسبز و شفاف در اختیار مهمانان قرار می دهد. منوی غذا در رستوران جاوید نیز متنوع است و شامل انواع غذاهای محلی و ایرانی است. اگر به سنقر سفر می کنید، بازدید از رستوران جاوید را از دست ندهید و از غذاهای لذیذ آن لذت ببرید.

آدرس رستوران جاوید: گیلان سنگر انتهای بلوار امام رضا جنب پمپ بنزین

ساعات کاری رستوران جاوید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب.

شماره تماس رستوران جاوید: ۰۹۱۱۵۶۶۷۶۰۰_۰۹۱۱۱۳۴۵۴۲۲

رستوران هندی

رستوران هندی
رستوران ایندو یکی از رستوران های سنگر با منوی متنوع از غذاهای سنتی و لذیذ است. عکاس: سیامک درخشنده

رستوران هندی یکی دیگر از بهترین و معروف ترین رستوران های سنگر است که در انتهای بلوار امام حسین واقع شده است. این رستوران از دو طبقه تشکیل شده و فضای بسیار زیبایی دارد. دکوراسیون این رستوران نیز بسیار ساده و در عین حال شیک و مدرن است. بسته به ذائقه خود می توانید در طبقه اول بنشینید یا در فضای دنج و ساده طبقه دوم غذای خود را بخورید. منوی رستوران ایندو علاوه بر فضای زیبا و ساده، بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، محلی، انواع کباب، دسر و پیش غذا می باشد.

نشانی رستوران هندی: استان گیلان، شهر رشت، سنقر، انتهای بلوار امام حسین (علیه السلام).

ساعت کاری رستوران هندی: ۲۴/۷ باز است.

شماره تلفن رستوران هندی: ۰۱۳۳۴۵۲۶۰۶۰

کباب خوری سنتی حمید

کباب خوری سنتی حمید
رستوران کباب سنتی حمید; رستورانی با فضای سنتی زیبا و دلنشین – عکاس: ابوالفضل بابانواز

یکی از بهترین رستوران های شهر، گریل حمید، در نزدیکی میدان شورای شهر قرار دارد. این رستوران یکی از مکان هایی است که در محیطی دلپذیر و آرام، کباب های لذیذ تهیه می کنید. سیخ های این رستوران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود. به همین دلیل این رستوران در لیست بهترین رستوران های سنگر قرار گرفته است.

فضای داخلی رستوران کباب حمید نیز بسیار زیبا و باز است و با دکوراسیون سنتی پذیرای گردشگران و میهمانان می باشد. همچنین این رستوران دارای تراس زیبا و دنج است که لذت غذا خوردن را دو چندان می کند. فضای زیبا و دلنشین این رستوران در کنار سیخ های متنوع و خوشمزه موجود، قطعا روز شما را فراموش نشدنی خواهد کرد.

نشانی کباب خوری سنتی حمید: استان گیلان، شهر رشت، سنگر، ​​میدان شورا، بلوار امام رضا، نبش کوچه کوثر

شماره تلفن کباب خوری سنتی حمید: ۰۹۱۱۳۳۹۹۶۷۱

پلوکبابی فطرتی

پلوکبابی فطرتی
پلوکبابی فیترات; رستورانی دنج با محیطی ساده اما بسیار تمیز. عکس از سایت: بالد

پلوکبابی مانند اکثر رستوران های سنگر محیطی معمولی اما زیبا دارد. فضای داخلی این رستوران دارای یک سالن بزرگ با میز و صندلی های کوچک در وسط سالن سرو غذا می باشد. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای محلی و ایرانی است. همه این غذاها کیفیت بالایی دارند و با ادویه های مختلف برای مهمانان سرو می شوند.

نشانی پلوکبابی فطرتی: گیلان، شهر رشت، شهر سنقر، میدان شورا، خیابان امام خمینی

ساعت کاری پلوکبابی فطرتی: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب

شماره تلفن پلوکبابی فطرتی: ۰۱۳۳۴۵۲۲۲۶۳

 

رستوران صدف

رستوران صدف
رستوران صدف; رستورانی با فضایی ساده اما با غذاهای متنوع – عکاس: رضا یار

رستوران صدف نیز یکی از بهترین رستوران های سنگر واقع در خیابان امام حسین است. این رستوران محیطی ساده اما بسیار تمیز دارد و انواع غذاهای محلی، غیر محلی و فست فود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار گردشگران قرار می دهد. یکی از ویژگی های بارز رستوران صدف این است که منوی این رستوران بسیار متنوع است و تمام غذاها به شکلی خاص تزیین و سرو می شوند. در مورد فضای داخلی این رستوران صحبت کنیم، رستوران صدف محیطی بسیار ساده دارد و میز و صندلی برای سرو غذا در نظر گرفته شده است.

آدرس رستوران صدف: استان گیلان، شهر رشت، سنگر، ​​خیابان امام حسین

شماره تماس رستوران صدف: ۰۱۳۳۴۵۲۰۱۰۱-۰۱۳۳۴۵۲۰۱۰۰

رستوران بانو

رستوران بانو
رستوران بانو; دو شعبه دارد که شعبه دوم در رشت قرار دارد.

رستوران بانو برای علاقه مندان به غذاهای لذیذ شمالی در سفر به سنقر انتخابی مناسب محسوب می شود. این رستوران هم محیطی زیبا و دنج دارد و هم منوی متنوعی دارد.

منوی رستوران بانو و سایر رستوران های سنگر شامل انواع سیخ، انواع ماهی و انواع خورش های محلی و پلوهای خوشمزه می باشد. تمام غذاهای این رستوران به شیوه ای خاص تزیین شده و با انواع ترشی ها و ادویه ها سرو می شود. رستوران بانو با مدیریت خانم و دارای دو شعبه است که شعبه دوم آن در رشت و در خیابان رسالت واقع شده است.

آدرس رستوران بانو: گیلان، شهر رشت، بلوار ۱۵ خرداد، روبروی کوچه نوربخش

شماره تماس رستوران بانو: ۰۹۱۱۵۰۷۰۸۰۱

 

سنقر شهری سرسبز و آرام در قلب استان گیلان است که با ویژگی های طبیعی خیره کننده و فرهنگ غنی میزبان رستوران هایی است که طعم بی نظیری از غذاهای محلی و ایرانی را در اختیار انبوه گردشگران قرار می دهد. از رستوران های مد روز گرفته تا رستوران های سنتی، در سراسر این شهر واقع شده اند و منتظر کشف شدن هستند. این شهر که در دل طبیعت سرسبز گیلان قرار دارد نه تنها با هوای مطبوع بلکه با غذاهای لذیذ و متنوع دل هر بیننده ای را تسخیر می کند. سنگر تجربه ای است که هر لقمه ای حکایت از فرهنگ، تاریخ و مهمان نوازی این سرزمین دارد.

اگر بعد از خواندن این مطلب هوس خوردن غذاهای شمالی را به سراغتان آمد، کافیست چمدان هایتان را ببندید و به سنقر بروید و مهمان سفره های مردم این شهر باشید. در واقع در سفر به سنگر نگران رزرو و اجاره کلبه در شمال یا اجاره آپارتمان نباشید، کار اتاق یابی را رها کنید و با خیال راحت به سنگر بروید. اقامت در سنگر تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود که در آن می توانید لحظات آرامش بخشی را در ویلاها و آپارتمان های دنج و مشرف به طبیعت بکر و زیبا سپری کنید. سنگر با آغوش باز پذیرای شماست.

سوالات متداول در مورد رستوران سنگر

 

حفاری کجاست

سنگر یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که در ۱۵ کیلومتری شهر رشت قرار دارد.

بهترین رستوران های سنگر کدامند؟

کافه رستوران صفا، رستوران جاوید، رستوران هندی، رستوران سنتی حمید کباب، فتاری پلوکبابی، رستوران صدف و رستوران بانو از بهترین رستوران های سنگر هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا