رستوران

بهترین رستوران‌ های جویبار | شهر زیبای مازندران ۱۴۰۳

شاید باورش سخت باشد که در شهری زیبا و کمتر شناخته شده مانند ژویبار، رستوران های خوب و باکیفیتی وجود دارد که غذاهای رنگارنگ را برای شما سرو می کنند و از هر نظر دل گردشگران را به دست می آورند.

این شهر زیبا با آب و هوای مطبوع از شمال توسط دریای خزر احاطه شده و چشم اندازی چشم نواز از مناظر زیبا در کنار آرامش دریا را به شما ارائه می دهد. در کنار این همه زیبایی، خوردن غذاهای مقوی در مکانی دنج مطمئنا شادی شما را دوچندان می کند. پس برای داشتن یک سفر خوب به این شهر سرسبز، این مقاله از مجله مسافرتی تهتک بهترین ها را ارائه می کند رستوران های جویبار ما تعیین می کنیم پس تا آخر با ما باشید.

رستوران آرامش

نمای بیرونی رستوران آرام است و دکوراسیون داخلی زیبا آن را به یکی از زیباترین رستوران های جویبار تبدیل کرده است.

رستوران سرنیتی جویبار مکانی است که می توانید در آن استراحت کنید و از غذاهای لذیذ ایرانی و غذاهای دریایی و انواع کباب ها لذت ببرید. در کل غذاهای این رستوران از نظر تازگی و کیفیت بالا توانسته امتیاز خوبی را از مشتریان کسب کند اما غذاهای دریایی آن به خصوص ماهی سرخ شده حرفی ندارد و طعم لذیذ آن تا مدت ها در دندان شما باقی می ماند. زمان.

محیط دایره‌ای رستوران نیز با آجرهای قرمز و کرم تزیین شده و حتی بخشی از دیوارهای آن با کنده‌کاری‌های جذاب با سنگ به صورت هنرمندانه پرداخته شده است. این رستوران از ظرفیت خوبی برخوردار بوده و با صندلی و میزهای چوبی ۴ و ۶ نفره آماده پذیرایی از شما عزیزان برای صرف نهار و شام می باشد.

آدرس رستوران: مازندران، جویبار، میدان معلم، بلوار ورزش، جنب سالن حاجی زاده

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

 

شماره تلفن: ۰۹۱۱۷۸۹۰۸۴۷

حدود قیمت: متوسط ​​به بالا

برای اجاره ویلا در شمال می توانید از سایت اتاق اقدام نمایید.

 

سفره خانه سنتی عمو رضا

سفره خانه سنتی عمو رضا
محیط سبز و جذاب این رستوران اشتهای شما را چند برابر می کند.

سفره خانه سنتی عمو رضا از آن دسته رستوران هایی است که جدا از فضای داخلی جذاب، سرسبزی و نمای بیرونی زیبای رستوران نیز چشم نواز و جذاب است.

این رستوران مکانی امن برای خوردن جگر گوسفند تازه، کباب کوبیده، چنجه، مرغ کبابی و دیزی است. کیفیت بالای غذا، اندازه مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن باعث شده تا این سفره خانه در شهرستان جویبار محبوب شود و بسیاری از مردم محلی جویبار آن را به عنوان یک رستوران خوب به گردشگران معرفی کنند.

آدرس سفره خانه سنتی عمو رضا: مازندران، جویبار، جاده قائم شهر

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر

شماره تلفن:

حدود قیمت: میانگین

پیتزا ایلیا قاسمی; یکی از بهترین رستوران های جویبار

پیتزا ایلیا قاسمی
در ایلیا می توانید از خوشمزه ترین پیتزاهای عمرتان لذت ببرید.

خیلی وقت ها در طول سفر از خوردن سیخ و غذاهای برنجی خسته می شویم و هوس پیتزا یا فست فود می کنیم. اگر در جویبار هوس این نوع غذا را دارید حتما به پیتزا ایلیا قاسمی سر بزنید. راز موفقیت این مجموعه استفاده از مواد تازه و مرغوبی است که او در تهیه غذاهای خود از آنها استفاده می کند.

رفتار مودبانه پرسنل و تمیزی محیط رستوران دلیل قرار گرفتن پیتزای ایلیا قاسمی در رده بهترین رستوران های جویبار است.

آدرس پیتزا ایلیا قاسمی: مازندران، جویبار، بزرگراه امام

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰

شماره تلفن: ۰۱۱۴۲۵۴۰۹۹۰

حدود قیمت: متوسط ​​به بالا

رستوران تالار حاج حمید

رستوران تالار حاج حمید
تالار رستوران حاج حمید مکانی مناسب برای برگزاری مجالس و جشن های شما می باشد.

اگر به دنبال مکانی مجلل با پذیرایی ویژه در شهر جویبار برای مجالس دوستانه و مناسبت های خانوادگی هستید، رستوران حاج حمید جویبار را به شما تقدیم می کنیم. منوی رستوران این مجموعه بسیار متنوع است و می توانید انواع غذاهای محلی، سیخ، مرغ و گوسفند را در کنار چلو و برنج محلی ایرانی میل کنید. در کنار غذا انواع سالاد، دسر، ترشی و کیک با تزیینات وسوسه انگیز سرو می شود که در هوای زیبای شمال اشتهای شما را چند برابر می کند.

ورودی رستوران حاج حمید با نمای دربی سنگی و فلزی خود گویای سبک بودن آن است و سرسبزی بیرونی آن را نیز زیباتر کرده است. با وجود پارکینگ اختصاصی رستوران، لازم نیست نگران این باشید که ماشین های خود را کجا پارک کنید و غذای مورد علاقه خود را با آرامش میل کنید.

آدرس رستوران حاج حمید جویبار: مازندران، کیلومتر دوم جاده قائم شهر، ابتدای شهرک جویبار

شماره تلفن: ۰۹۱۱۸۲۳۸۲۴۲

برای اجاره ویلا، آپارتمان ساحلی و خانه در استان مازندران می توانید از سایت اتاق کمک بگیرید.

کباب چرب و چیلی جویبار

کباب چرب و چیلی جویبار
جگر و سیخ های این مجموعه از بهترین مواد تهیه شده و به خوبی پخته خواهد شد.

آیا تا به حال اسم هایی را شنیده اید که دهانتان را آب می اندازد و از خوردن آن ها شما را بیمار می کند؟ اگر وارد این مجموعه شوید و بوی کباب خوشمزه را استشمام کنید چه می شود. قطعاً این حس را در گریل چربی و چیلی جویبار تجربه خواهید کرد.

این گروه با این شعار که کیفیت اوج کار ماست و تبلیغ کار ما کیفیت کار ماست شروع به کار کرده است و در این راستا سیخ های خود را از گوشت تازه و مرغوب تهیه می کند. در این رستوران می توانید در کمال آرامش غذاهای سالم و خوشمزه بخورید و سفر خود را طولانی تر کنید.

آدرس گریل چربی و فلفل قرمز: مازندران، جویبار، خیابان بحر هزار

زمان کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

شماره تلفن: ۰۹۳۵۹۳۱۲۶۶۲

حدود قیمت: میانگین

آخرین کلمه

در این مطلب لیستی از بهترین رستوران های جویبار را به شما معرفی کرده ایم. وقتی به این شهر زیبای شمالی سفر می کنید تا یک رستوران خوب پیدا کنید و غذاهای باکیفیت بخورید و بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین ها را انتخاب کنید، سردرگم نشوید. البته این در مورد یافتن محل اقامت نیز صدق می کند. شاید اگر بدون جایی برای اقامت به این شهر سفر می کنید، ممکن است زمان زیادی را در سفر خود برای یافتن مکانی تلف کنید و در نهایت چیزی را که می خواهید پیدا نکنید.

برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید بهتر است قبل از حرکت به سایت اتاق مراجعه کنید و با اجاره آپارتمان یا ویلا محل اقامت خود را رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های ژویبار کدامند؟

رستوران تالار حاج حمید، گریل چربی و فلفل، رستوران آرامش، پیتزا ایلیا قاسمی و سفره سنتی عمو رضا

در کدام رستوران می توان فست فود سفارش داد؟

پیتزا ایلیا قاسمی

 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا