رستوران

بهترین رستوران های چمخاله ۱۴۰۳

چگونه گیلان را بشناسیم؟ به دریا، جنگل های سرسبز، آثار تاریخی به جا مانده از گذشته؟ آره؛ البته همه اینها گیلان را خواستنی و جذاب تر می کند. اما در کنار همه اینها، غذاهای لذیذ و محلی گیلانی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به رستوران های شهرهای گیلان می کشاند. یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای گیلان شهر زیبای چمهله است. در واقع شهر ساحلی چمهله یکی از شهرستان های شهرستان لنگرود است که پس از بندر انزلی عنوان دومین مرکز گردشگری استان گیلان را به خود اختصاص داده است.

جمعیت این شهر مخلوطی از کرد و گیلک است و ساکنان چمحله به زبان کردی و فارسی صحبت می کنند. از آنجایی که فرهنگ گیلکی و کرد در این شهر در هم آمیخته است، حتما حدس زده اید که در شهر چمهله چه غذاهای خوشمزه و بی نظیری پیدا می شود. به همین دلیل وقتی برای دیدن دریا و دیدنی های طبیعی و تاریخی به این شهر سفر می کنید، بهترین ها را از دست ندهید. رستوران های چمخال فراموش شوید پس اگر به شمال کشور می روید، این مقاله را از اتاق دنبال کنید تا بهترین رستوران های شهر ساحلی چمهاله را بشناسید و ببینید برای هر وعده غذایی کجا باید بروید.

رستوران گلشاهی دستک

رستوران گلشاهی دستک یکی از معروف ترین رستوران های چمخاله است. عکاس: رضا ش

رستوران گلشاهی دستک یکی از بهترین رستوران های چمخاله است. این رستوران در حاشیه جاده ساحلی در منطقه دستک قرار دارد و با وجود قدمت طولانی، همچنان کیفیت غذاهای خود را حفظ کرده است، به همین دلیل کباب ترش و چنجه این رستوران در بین گردشگران بسیار معروف است. محیط معمولی و در عین حال دنج و صمیمی، حجم و کیفیت بالای غذا، قیمت مناسب و ارائه غذاهای سنتی و کباب، رستوران گلشاهی دستک را به عنوان بهترین رستوران چمخاله تبدیل کرد.

پس اگر در سفر به چمخاله به دنبال یک رستوران خوب با غذاهای خوشمزه با بهترین مواد اولیه هستید، پیشنهاد ما رستوران گلشاهی دستک است، البته نباید انتظار محیطی مدرن و دکوراسیون فانتزی از این رستوران داشته باشید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۹ برای ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران می باشد.

آدرس رستوران گلشاهی دستک: گیلان، شهرک لنگرود، جاده ساحلی چمخاله، جنب مشاورین املاک اسپرلوس

ساعات کاری رستوران گلشاهی دستک: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۹:۰۰

تلفن تماس رستوران گلشاهی دستک: ۰۱۳-۴۲۸۵۹۵۶۵

برای اجاره ویلا در شمال می توانید از سایت اتاق اقدام نمایید.

رستوران هتل ستاره دریا

رستوران هتل ستاره دریا
برای صرف شام با منظره دریا به رستوران هتل ستاره دریا بروید – عکس از سایت: alaedin

فضایی زیبا و دلنشین، موسیقی زنده، غذاهای باکیفیت و … را خواهید دید. در یکی از بهترین رستوران های چمخاله به نام رستوران هتل ستاره دریا. این رستوران همانطور که از نامش پیداست در هتل ستاره دریا واقع شده است و علاوه بر داشتن فضایی مدرن، چشم اندازی بی نظیر و زیبا به دریا دارد. بی دلیل نیست که این رستوران یکی از بهترین رستوران های چمخاله محسوب می شود. منوی رستوران هتل ستاره دریا بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، محلی، فست فود، کباب و ماهی می باشد.

اگرچه قیمت غذا در این رستوران بالاست، اما کیفیت غذاها نیز نسبت به سایر رستوران ها بالاتر است. این رستوران با محیطی شیک و دلنشین و فضای داخلی سنتی و مدرن آماده پذیرایی از میهمانان با سلیقه های مختلف برای صبحانه، ناهار و شام می باشد. میرزا قاسمی، جوجه اکبر، کباب ترش، باقالقاتوق و مرغ ترش پنج غذای پرطرفدار و پرطرفدار این رستوران هستند که اگر به این رستوران سفر کردید حتما این غذاها را امتحان کنید.

نشانی رستوران هتل ستاره دریا: گیلان، شهرک لنگرود، چمخاله، جاده ساحلی، هتل ستاره دریا

ساعت کاری رستوران هتل ستاره دریا: ۲۴/۷ باز است.

شماره تماس رستوران هتل ستاره دریا: ۰۱۳-۴۲۵۰۲۲۳۳

کافه رستوران میجان چمخاله

کافه رستوران میجان چمخاله
کافه رستوران می جان چمخاله یکی از رستوران های چمخاله با منوی متنوع از غذاهای محلی و لذیذ است. عکاس: نیازیراد

اگر برای گشت و گذار به ساحل چمخاله و تالار لنگرود رفتید، خوردن دسر یا نوشیدنی خوشمزه را در یکی از بهترین کافه های چمخال به نام کافه رستوران می جان از دست ندهید. این کافه رستوران از قسمت های مختلفی تشکیل شده و فضایی بسیار دنج و دلنشین دارد. معماری این کافه نیز متفاوت و تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است، بنابراین می توانید بسته به سلیقه خود روی تخت های سنتی یا میز و صندلی های مدرن و مبلمان شیک این کافه بنشینید.

علاوه بر فضای داخلی شیک و مدرن، منوی کافه رستوران مای یان نیز بسیار متنوع است. اگر احساس گرسنگی کردید می‌توانید انواع غذاهای سنتی، فرنگ، کباب و گیلکی را در این کافه سفارش دهید و در کنار موسیقی دلنشینی که در کافه پخش می‌شود، نوشیدنی بنوشید.

آدرس کافه رستوران می جان چمخاله: گیلان، شهر لنگرود، جاده چمهله

شماره تماس کافه رستوران میجان چمخاله: ۰۹۱۲۲۸۶۵۱۵۹

رستوران گل نرگس چمخاله

رستوران گل نرگس چمخاله
رستوران گل نرگس رستورانی با دکوراسیونی مدرن و دلنشین – عکاس: MaMad Harp

اگر پس از گشت و گذار در سواحل دریای خزر، فضایی دنج را برای استراحت و لذت بردن از غذاهای لذیذ می خواهید، اینجا محل بازدید از رستوران گل نرگس چمخاله است. این رستوران یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های چمخاله است که به سبک مدرن طراحی شده است.

میز و صندلی های زیاد، نورپردازی جذاب و منظره بی نظیر آن تمام خستگی شما را در حین خوردن غذاهای خوشمزه برطرف می کند. منوی غذایی این رستوران نیز بسیار متنوع است و تمامی غذاها به شکلی زیبا و خلاقانه سرو می شود. در میان غذاهای متنوع این رستوران، مرغ کبابی یکی از پرطرفدارترین هاست که با دارچین کامل، کباب و کره محلی سرو می شود. یکی از ویژگی ها و امکانات رستوران گل نرگس این است که غذای آماده سرو می کنند. بنابراین، اگر می خواهید در خارج از رستوران غذا بخورید، می توانید از گزینه ناهار خوری نیز استفاده کنید.

آدرس رستوران گل نرگس چمخاله: گیلان، شهر لنگرود، جاده چمهله

شماره تماس رستوران گل نرگس چمخاله: ۰۱۳-۴۲۵۰۲۳۱۸

ساعات کاری رستوران گل نرگس چمخاله: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا اواخر عصر.

یک رستوران بزرگ مسلمان

یک رستوران بزرگ مسلمان
یک رستوران بزرگ مسلمان با منوی ویژه و خدمات متنوع پذیرای مهمانان خود است.

در ابتدای شهرک چمهله یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های این شهرک به نام رستوران بزرگ مسلم وجود دارد. این رستوران مکانی است که در محیطی آرام غذای لذیذی میل کنید. جای تعجب نیست که این رستوران در لیست بهترین رستوران های چمخاله قرار بگیرد زیرا غذاهای این رستوران با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود. دکوراسیون این رستوران نیز ساده اما بسیار زیبا و شیک است. گرچه رستوران بزرگ مسلمی فاقد فضای سبز و منظره زیبا است، اما مطمئن باشید از غذاهای با کیفیت لذت خواهید برد.

غذاهای این رستوران از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و از تنوع خوبی برخوردار است. اما مشتریان دائمی رستوران بزرگ مسلمان معمولاً از کوبیده، کته کباب و کباب ترش تعریف می کنند. این غذاها با طعم نفیس و سرو خلاقانه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. ناگفته نماند که قیمت غذا در رستوران بزرگ مسلمی نسبت به حجم غذا بسیار مناسب است.

آدرس رستوران بزرگ مسلمانان: گیلان شهر لنگرود چمخاله، خیابان جمهوری اسلامی.

ساعت کاری یک رستوران بزرگ مسلمان: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

شماره تماس رستوران بزرگ مسلمان: ۰۱۳-۴۴۸۷۳۳۵۰

رستوران چمخال دریا بانو

رستوران چمخال دریا بانو
رستوران و رستوران سنتی دریا بانو علاوه بر فضای داخلی، فضای بیرونی بسیار زیبایی دارد. عکاس: HB

رستوران و رستوران سنتی دریا بانو یکی از بهترین رستوران های چمخاله است که می توانید صبحانه، ناهار و شام لذیذی را در آن میل کنید. این رستوران زیبا در جاده ساحلی واقع شده است که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. فضای داخلی رستوران دریا بانو از دو قسمت فضای باز و فضای داخلی تشکیل شده است. فضای داخلی این رستوران بسیار مدرن است و دارای میز و صندلی های چوبی است که به طرز بسیار جالبی متناسب با محیط است.

فضای بیرونی یا خانه سنتی این رستوران نیز بسیار زیبا است و آلاچیق هایی در محوطه زیبا و سرسبز رستوران تعبیه شده است. این آلاچیق ها در اطراف دریاچه قرار گرفته اند و سرپوشیده شده اند تا بتوانید در کنار خانواده و دوستان خود از آنها استفاده کنید. نگران غذاهای این رستوران نباشید زیرا منوی رستوران دریا بانو بسیار متنوع و خاص است و هر فردی با هر سبک و سلیقه ای می تواند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهد. منوی رستوران دریا بانو شامل انواع غذاهای ایرانی و انواع غذاهای گیلکی و محلی می باشد. اگر به این رستوران سر زدید، چلو مرغ ترش آن را حتما امتحان کنید.

آدرس رستوران دریا بانو چمخاله: گیلان، شهرک لنگرود، چمخاله، خیابان روبروی هتل منداژ، خیابان پردیس.

ساعات کاری رستوران دریا بانو چمخاله: ۲۴ ساعت شبانه روز کار می کند.

تلفن تماس رستوران چمخاله دریا بانو: ۰۱۳-۴۲۵۰۳۸۷۹

رستوران بشیر

رستوران بشیر
رستوران بشیر رستورانی زیبا با دکوراسیون مدرن – عکاس: امیرحسین مددی

اگر در سفر به چمخاله از مردم محلی در مورد بهترین رستوران های چمخاله سوال کنید، حتما نام رستوران بشیر را در بین گزینه های پیشنهادی خواهید شنید. این رستوران یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله است که فضای داخلی دو طبقه بسیار مدرن و زیبایی دارد. سرآشپزها و کارکنان این رستوران کارآمد و حرفه ای هستند و از مواد اولیه مرغوب برای تهیه غذا استفاده می کنند تا با بهترین غذا از مهمانان خود پذیرایی کنند. منوی این رستوران نیز متنوع و شامل انواع غذاهای ایرانی، گیلکی و سنتی است.

در میان غذاهای منوی رستوران بشیر، کباب های آن بسیار پرطرفدار است. طرفداران این غذا می گویند گوشت گوسفندی تازه این غذا در دهان آب می شود و پلو آن با کیفیت و طعم بالایی درست می شود. علاوه بر کیفیت بالای غذا، قیمت های رستوران بشیر نیز بسیار منصفانه است. پس اگر در سفر به چمخاله به دنبال محیطی دنج و دلنشین برای خوردن غذاهای لذیذ هستید، بازدید از رستوران بشیر را فراموش نکنید.

نشانی رستوران بشیر: گیلان، شهر لنگرود، چمهله، جاده ساحلی

شماره تلفن رستوران بشیر: ۰۱۳-۴۲۸۵۹۶۱۳

رستوران میلاد

رستوران میلاد
رستوران میلاد رستورانی با فضایی دلنشین و غذاهای متنوع – عکاس: میلاد تپه

یکی دیگر از بهترین رستوران های چمخاله که محیطی باز و دلنشین دارد رستوران میلاد است. این رستوران دارای دو قسمت غذاخوری است. فضای محصور یا در واقع داخل سالن دارای قاب مستطیل شکل و تزئینات ساده است. فضای باز و سبز این رستوران نیز در پشت ساختمان اصلی قرار دارد که با قدم زدن در سالن می توانید به آن برسید.

آلاچیق های سنتی در فضای باز وجود دارد و اطراف آلاچیق ها کاملا سبز و باز است. بنابراین اگر برای ناهار به رستوران میلاد بروید می توانید از منظره زیبای این فضای سبز لذت ببرید. در غروب یا شب حالت دوره های شبانه و هوای سبک و خنک وجود دارد. منوی رستوران میلاد نیز متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، کبابی، محلی و گیلکی است. البته گوش بره یکی از غذاهای خوشمزه این رستوران است.

آدرس رستوران میلاد: گیلان، شهر لنگرود، ۷ کیلومتری جاده چمهله

ساعات کاری رستوران میلاد: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس رستوران میلاد: ۰۹۱۱۱۴۵۴۸۰۹

کافه رستوران در جزیره ارسیا ۲ چمهاله

کافه رستوران جزیره عرشیا ۲ چمخاله
رستوران جزیره عرشیا ۲ با فضایی دنج و دلنشین و غذاهای لذیذ در انتظار شماست. عکاس: دانیال فاضلی پناه

کافه رستوران عرشیا جزیره ۲ یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین رستوران های چمخاله است. این رستوران همانطور که از نامش پیداست در کنار دریا و ساحل دریای خزر واقع شده و در فضایی باز و دلنشین مشرف به دریا پذیرای مهمانان خود است. قرار گرفتن رستوران جزیره عرشیا در کنار دریا، آن را به یکی از انتخاب های اصلی مسافران و گردشگرانی که برای تماشای سواحل و دریای خزر می آیند تبدیل کرده است.

کافه رستوران جزیره عرشیا دارای سالن بزرگ با دکوراسیون جذاب و میز و صندلی های چوبی می باشد. صندلی های بیرون رستوران وجود دارد. نگران آفتاب یا باران نباشید زیرا روی این صندلی ها چترهایی قرار داده شده است. منوی کافه رستوران جزیره عرشیا ۲ نیز بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی، انواع نوشیدنی ها و انواع دسرها می باشد. می توانید یک کیک شکلاتی به همراه ست چای و قلیان سفارش دهید و در این رستوران در فضای باز میل کنید.

همچنین اگر به وقت شام به این رستوران بروید می توانید از موسیقی زنده که از ساعت ۲۰ شروع می شود لذت ببرید. بنابراین، اگر عاشق غذاخوری های خوش آب و هوا با منظره عالی هستید، می توانید در سفر به چمخاله به کافه رستوران جزیره عرشیا ۲ مراجعه کنید.

نشانی رستوران در جزیره ارسیا ۲: گیلان، شهر لنگرود، جاده ساحلی چمهله

شماره تلفن رستوران در جزیره ارسیا ۲: ۰۱۳-۴۲۵۰۴۰۳۴

برای اجاره ویلا و خانه روستایی در چمخاله می توانید از سایت اتاق کمک بگیرید.

رستوران عطر سیب

رستوران عطر سیب
لذیذترین غذاها را در رستوران سنتی سیب چمخاله میل کنید – عکاس: حامد گلمی

لیست بهترین رستوران های چمخاله را با معرفی رستوران آترم سیب به پایان می رسانیم. رستوران آترم سیب با فضایی دنج و زیبا و منوی متنوع، عنوان یکی از بهترین رستوران های چمخاله را به خود اختصاص داده است. این رستوران دارای یک فضای سرپوشیده و یک فضای بیرونی بسیار زیبا است. در فضای سرپوشیده یا غذاخوری این رستوران میز و صندلی های چوبی در کنار تخت های سنتی قرار گرفته است. در فضای باز و دلفریب این رستوران می توانید آلاچیق های ظریف پشتی و فرش های سنتی را ببینید.

اگر در تعطیلات به این رستوران رفتید باید منتظر خالی شدن غرفه ها باشید. منوی رستوران عطر سیب نیز بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای محلی، انواع نوشیدنی ها و … می باشد. معروف ترین غذاهای این رستوران مرغ کبابی با زعفران و مرغ کبابی با استخوان است. پیشنهاد می کنیم اگر به چمخاله سفر کردید حتما از رستوران عطر سیب دیدن کنید. مطمئنم با خوردن غذاهای لذیذ در فضای دلنشین این رستوران لحظات خوبی را سپری خواهید کرد.

آدرس رستوران آتر سیب: گیلان، شهرستان لنگرود، جاده چمخاله به گالش کلام – ۱۰۰ متر بعد از تالار پاسارگاد

ساعات کاری رستوران افرات سیب: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس رستوران آتر سیب: ۰۹۳۵۳۳۹۴۰۷۴

آخرین کلمه

تفریح ​​در رستوران ها و کافه ها یکی از جذاب ترین قسمت های سفر است. سفر به چمخاله تنها به بازدید از سواحل دریای خزر و دیدنی های این شهر خلاصه نمی شود، باید از بهترین رستوران های چمخاله نیز دیدن کنید و از بهترین غذاهای این شهر لذت ببرید.

رستوران های چمخاله انواع غذاها را برای هر سلیقه ای ارائه می دهند. سبک رستوران های چمخاله نیز متنوع است و در لیست رستوران های چمخالی می توانید هر نوع محیطی از مدرن گرفته تا سنتی و سبز را پیدا کنید. حالا که با رستوران های چمخاله آشنا شدید، شک و شبهه ای در دل خود جای نگذارید و اگر قصد رفتن به چمخاله را دارید، مهمان خوش طعم بودن را فراموش نکنید.

راستش اینو یادم رفت بگم تو سفر چمخاله نگران سقف بالای سرتون نباشید اتاق همیشه همراهتونه. با اجاره ویلا و آپارتمان در سایت اتاق می توانید سفری خوش، راحت و خاطره انگیز را سپری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا